POLAND in NOIR - DAY 1

ZAMIAST WSTĘPU - postanowiłam zamieszczać wybrane, a wykonane podczas podróży fotografie, które w jakiś sposób mnie ujęły. Po powrocie,dokonam selekcji i okaże się, ile trafi do cyklu POLAND in NOIR. Komentarze i Wasze opinie będą mile widziane. To blog literacko-fotograficzny, więc dyskusje pasują tutaj idealnie.

Dzień pierwszy podróży...
rozpoczął się ok. 4.30 rano. Ostatecznie wyjechałam po godz. 6.00 i przejechawszy ok. 350 kilometrów po południu zameldowałam się w Hotelu Pałac Sieniawa www.palacsieniawa.pl
Zarówno zespół pałacowy, jak i okolice oczarowały mnie.

Niestety, prawie cały dzień towarzyszyły mi deszcze i burze, ale na szczęście zdarzały się też okresy przejaśnień, co skrupulatnie wykorzystywałam.

W pierwszym dniu, postanowiłam skupić się na fotografowaniu terenu wokół pałacu oraz jego wnętrz.

Zagłębiwszy się odrobinę  w boczne alejki parku dostrzegłam latarnię /LIGHT/ i pomyślałam, że idealnie pasuje do czarno-białego kontrastu. Szczególnie, że gałęzie drzewa z lewej strony, jak szczypce chcą zamknąć się na lampie - świecącej głowie latarni.

Photo LIGHT by Ewa Dudkiewicz, Poland (Sieniawa) 2015


Kiedy odwróciłam się w prawo, moje spojrzenie zatrzymało się na stercie drewna. Nie wiem dlaczego, ale skojarzyła mi się z nadjeżdżającym czołgiem /WOODEN TANK/
Photo WOODEN TANK by Ewa Dudkiewicz, Poland (Sieniawa) 2015

Wracając do hotelu, zobaczyłam dumnie prezentujące się przed wejściem rowery, które w każdej chwili można wypożyczyć. Co w nich ciekawego? Poza układem, w którym stoją, nazwy, jak napis retro /RETRO-BIKE/ na pierwszym z nich...
Photo RETRO-BIKE by Ewa Dudkiewicz, Poland (Sieniawa), 2015

To jednak nie wszystko...
Udałam się na obiad do kantyny oficerskiej. Kiedy spojrzałam w poprzek sali, w kierunku okna, dwie świecące lampki, niczym straże /GUARD/ pilnowały tajemnic, które ludzie szeptem przekazywali sobie zasiadając w tym miejscu.  
Photo GUARD by Ewa Dudkiewicz, Poland (Sieniawa) 2015


Każdy hotel musi mieć swoją przeszłość. W niektórych, posągowe damy /STATUE/ z iście królewską cierpliwością wypatrują nowych przybyszy..., a może dawnych wielbicieli?
Photo STATUE by Ewa Dudkiewicz, Poland (Sieniawa) 2015


W końcu i ja stałam się cieniem wiszącym na ścianie...w krzywym zwierciadle z polującym posążkiem /HUNTER/ za moimi plecami...
Photo HUNTER by Ewa Dudkiewicz, Poland (Sieniawa) 2015
---------------

ewa.dudkiewicz.90@facebook.com
https://instagram.com/ewa_dudkiewicz
https://500px.com/EwaDudkiewicz