9 days left... and blind desire

Mam już zarys trasy, którą odbędę.  Dokładniej, tylko w połowie, do 22.czerwca, gdyż o kolejnym tygodniu podróży chcę zadecydować będąc w drodze.
O tym miałam właśnie pisać, o miejscach, które odwiedzę, datach, kilometrach, ciekawostkach i tym wszystkim, co ważne dla podróżnika. Chciałam, ale przełożę to na sobotę, a może niedzielę.

Dlaczego? Ponieważ, zrobiłam zdjęcie, które zmieniło moje postanowienie. Ciekawe, czy tak właśnie będzie wyglądała ta moja przygoda? Ile pozostanie w głowie chłodnego rozsądku, czy jak dotychczas - impulsywna natura pokieruje mnie niczym ŚLEPE POŻĄDANIE /BLIND DESIRE/...


Photo BLIND DESIRE by Ewa Dudkiewicz, Poland 2015

 ...wciąż to samo błędne koło. Im bardziej poszukuję równowagi, tym większe odczuwam pragnienie bycia nierozważną...