ARTISTS OF CIVIC CHANGES - Bridge to the Land of Imagination

Dzisiaj mija miesiąc od mojego powrotu z podróży po świecie marzeń Artystów Zmian Społecznych. Codziennie, zdanie po zdaniu spisuję to, co mogłam zobaczyć, usłyszeć i przeżyć. Kilkustronicowy wycinek czyjegoś życia - jego pragnienia, myśli, wibracje duszy przekształcone w litery, słowa i znaki interpunkcyjne. Tym razem, wpierają mnie fotografie, w których zabłąkane emocje szukają drogi do serca odbiorcy. Osiągną erupcję szczęścia, czy wypłyną na wody smutku i zapomnienia? Dowiemy się w czerwcu, na corocznym Zlocie Liderów z całej Polski.

BRIDGE TO THE LAND OF IMAGINATION by Ewa Dudkiewicz, Poland 2016
Ten most był widoczny z daleka. Zimna konstrukcja stali łącząca brzegi jednej z dolnośląskich rzek. Nie spowalniając ani nie zatrzymując się, zrobiłam zdjęcie. Odruch. Przebyłam kolejne setki kilometrów dróg i wiaduktów, ale w kadrze pozostała esencja życia artysty. Wjazd na most do krainy jego wyobraźni. Rzeczywistości wymyślonej, nieuchwytnej, ale cenniejszej niż wszystkie bogactwa ziemi. To ona szarość przemienia w obrazy, powieści, rzeźby i jazz.

Miesiąc temu, przejechałam przez most do własnego świata twórczej kreacji, by potem móc przekroczyć jeszcze dziesięć, należących do Artystów Zmian Społecznych.

Czyżby wyobraźnia nieskończona do dziesiątej potęgi?
W tym świecie, wszystko jest możliwe.

------------------------------------------------------
Artyści Zmian Społecznych - pomysł realizowany przez Ewę Dudkiewicz, Tomka Ignalskiego i Wojciecha Pająka
w ramach Funduszu Inicjatyw Absolwenckich PAFW