13 days left... itinerary, part 1

Z każdym dniem, wyobrażenia o podróży zaczynają coraz bardziej gęstnieć i stawać się namacalne. Plan wyjazdu przybiera kształt nazw miejscowości, które chcę odwiedzić, podpatrzonych widoków, czy nawet prostych wskazówek dojazdu. Rodzi się miejsce przeznaczenia  /DESTINATION/.

Będę mieć do dyspozycji dwa tygodnie, tylko! dwa tygodnie. Musiałam dokonać wyboru kierunku i zadecydowałam (a raczej, podpowiedział mi to wewnętrzny głos), że ruszę w stronę Polski Wschodniej.
Scenerie, które tak łatwo urzekają surowym pięknem, podszytym tajemniczością i wielokulturowością wydają się wręcz idealne do klimatu NOIR. Zdaję sobie sprawę, że to tylko początek, zarys cyklu, który dzisiaj mam głowie. Dlatego tym bardziej, wybrałam lokalizacje - dla mnie osobiście - jeszcze nieznane, które odwiedzę po raz pierwszy. To takie cudowne uczucie, móc patrzeć na coś nowego, niedookreślonego, anonimowego. Możemy pokusić się o nadanie temu własnego, artystycznego wyrazu, chociażby w odpowiedzi na metafizyczne przenikanie dusz - człowieka i miejsca.

Photo DESTINATION by Ewa Dudkiewicz, USA 2014