Let`s go! and... NEVER TRUST THE ARTIST - TRUST THE TALE

Ostatni dzień przed wyjazdem w podróż literacko-fotograficzną i pragnieniem rozpoczęcia tworzenia cyklu POLAND in NOIR, mogę tylko już napisać:

"Nigdy nie ufaj artyście. Uwierz jego opowieści."
D. H. Lawrence

Opowiem Wam historię, która zaczęła się nad brzegiem Oceanu Atlantyckiego. 
Dzień był lekko pochmurny. Stałam na piaszczystej plaży, a obok majestatycznie przechadzał się mój ptasi przyjaciel. Wsłuchując się w szum fal, spojrzałam przed siebie... i zobaczyłam wolność /FREEDOM/.

Photo FREEDOM by Ewa Dudkiewicz, USA 2014
Zabrałam to uczucie do domu. Połączyłam go z pragnieniem dostrzeżenia go w każdym innym miejscu. Zrozumiałam, że tam gdzie tworzę, tam jestem wolna, a widoki, jak ten powyżej, można odnaleźć wszędzie.

Jutro wyruszę odkrywać piękno, grozę i emocje ukryte w tajemniczych zakątkach Polski Wschodniej w moim, ulubionym klimacie NOIR.
Tam, gdzie spotkają się narcyzm, obsesja i impulsywność, powstaną fotografie i słowa. Dla mnie , dla Was, dla Sztuki. Niech każdy zabierze z tej historii część, którą będzie pragnął. Kto chce, niech zaznacza swoją obecność... a kto mi jeszcze nie wierzy (w końcu jestem artystą), niech zaufa opowieści.