the first step to my artistic exposure

Pierwszy post jest jak pierwszy krok... ten najtrudniejszy, bo widać tylko zarys ścieżki, a drogowskazy są bardziej wytworem pracy szaleńca, aniżeli pomocniczymi wskazówkami.

Pierwszy post to wstęp, to KLUCZ /KEY/ do świata jego autora.

Photo KEY by Ewa Dudkiewicz

Mój jest w klimacie BLACK and WHITE, gdyż to jeden ze stylów, których używam, jako środków artystycznego wyrazu.
Odwieczna walka DOBRA ze ZŁEM, białe kontra czarne kłębiące się w tumanach kurzu szarości. Czasami to jednak za mało. Wtedy sięgam po NOIR. Piękne, ostre i tajemnicze. Bezwzględne w ukazywaniu mocy i słabości ludzkich dusz. Dominuje RETRO na gruzach współczesnej RZEŹNI /SLAUGHTERHOUSE/
.

Photo SLAUGHTERHOUSE by Ewa Dudkiewicz

Pierwszy post to kilka słów o...
Dlaczego to piszę?
Kim jestem?

Piszę, ponieważ czuję, że teraz nadszedł właściwy czas na artystyczne ujawnienie się, a dzięki wirtualnej przestrzeni mogę oddać się Sztuce i Jej Odbiorcom szybciej i prościej.

Tutaj liczy się tylko Sztuka 
- Inspiracja Obrazem i Słowem
- Prowokacja Formą i Treścią

Ja jestem drogą, po której Inspiracja i Prowokacja
będą wędrować do Twojej duszy...